Ви відповідаєте тільки за власні слова

Незалежно від того, наскільки сильно ви намагаєтеся, якщо ваш партнер не розділяє ваших поглядів або не хоче зрозуміти, зв'язок стає неможливим, і настав час з гідністю це прийняти.
Ви відповідаєте тільки за власні слова

Останнє оновлення: 06 лютого, 2019

Спілкування може бути складним. Те, що ви говорите, іноді можуть неправильно зрозуміти, і це часто відбувається, тому що інші люди мають власне бачення.

Замість того, щоб слухати вас, вони лише готуються відповісти. Упередження, категоризація реальності, перш ніж зрозуміти її, та схильність говорити, перш ніж думати, – це найпоширеніші помилки, які люди роблять у спілкуванні.

Ось чому, хоча ви намагалися знову і знову щось прояснювати або втомилися давати одне й те саме пояснення тому, хто не розуміє вас або ситуацію, можливо, прийшов час визнати, що в деяких випадках продуктивніше припинити вкладати свою енергію в пояснення того, що не має ніякого сенсу.

Ми запрошуємо вас розглянути це питання сьогодні.

Що ви говорите і що інші розуміють

Перша вимога для ефективного процесу спілкування – це повага. Однак вона не завжди наявна.

Деякі люди можуть кричати, думаючи, що це зробить їх більш зрозумілими. Інші не в змозі підтримувати зоровий контакт або співчувати. Проте інші можуть бути здатними підтримувати гармонію, попри все, що ви говорите.

Проаналізуємо це докладніше.

свобода спілкування

Ваш стиль спілкування

Стиль спілкування, який ви бачили протягом усього дитинства і ранньої юності, може реально вплинути на те, як ви спілкуєтеся в дорослому житті.

  • Наприклад, більш авторитарний стиль викликає такий діалог, який характеризується одностороннім спілкуванням, а не розумінням сказаного і потреб інших людей. Зазвичай він спрямований від наділеної владою людини до інших осіб, які можуть бути підлеглими.
  • Люди, які використовують авторитарний стиль спілкування, неактивно слухають або співпереживають. Вони обмежені здатністю давати команди. Усе це може змусити дитину думати, що те, у що вона вірить або те, що відчуває, неважливо.
  • Без сумніву, протилежність цього стилю спілкування – демократична й ефективна комунікація. Тут досягаються взаємність, пошана, слухання і правильне розуміння.
  • Людина, яка бачить цей стиль спілкування з раннього віку, розуміє, як задовольнити потреби інших людей, уважно сприймаючи кожне слово, що покращує почуття власної гідності й особистої безпеки.

Важливо слухати те, “що не було сказано”

Коли ми говоримо, що потрібно навчитися чути “те, що не було сказано”, ми маємо на увазі розвиток емпатії, яку не кожен використовує в своєму повсякденному житті.

  • Іноді речення – це щось більше, ніж просто рядок слів з конкретним значенням. Інтонація мовця і жести, визначають тип невербальної комунікації, яка іноді може бути важливішою, ніж те, що насправді говорять.
  • Ми все частіше уникаємо контакту з очима, коли говоримо. Часто цю форму невербальної комунікації заміняють “смайлики”, тому що велика частина того, що ми говоримо, тепер передається через електронний обмін повідомленнями.
  • Важливо культивувати особистісне спілкування, де ви маєте зоровий контакт, а ваш погляд мудрий, інтуїтивний і близький. Це найважливіший елемент спілкування, оскільки комунікація призначена передусім для передачі емоцій.
щастя

Припиніть давати пояснення тим, хто розуміє лише те, що хоче

Іноді програш битви завдає душевного болю, але дуже важливо прийняти, що навіть деякі люди, які люблять вас, можливо, вас не розуміють.

  • Іноді діалог може зайти далеко за межі почуттів або навіть емоцій. Тут ми говоримо про цінності.
    Розглянемо випадок, коли сім’я або батьки не розуміють, чому їхня дитина обрала певного партнера.
  • Ви можете казати про любов, прихильність тощо, але ці стовпи стосунків можуть не мати сенсу для людей, які вважають їх менш важливими й говорять щось на кшталт: “що подумають люди” або “ти зраджуєш нас”.

Очевидно, існує безліч прикладів такої поведінки. Іноді те, що ви говорите, і те, на чому наголошуєте, неважливо для людей, які не слухають, навіть коли ви прагнете побудувати міст взаєморозуміння, поваги та прихильності.

Замість того, щоб продовжувати марну боротьбу, зрозумійте, що у вас немає жодного іншого вибору, окрім як прийняти, що інші люди мають різні позиції, і вони можуть не завжди розуміти, як би ви не намагалися донести їм свою думку.

Слід пам’ятати, що попри все, завжди потрібно ставитися до інших з повагою.




Цей текст надається лише для інформаційних цілей і не замінює консультацію з фахівцем. У разі сумнівів проконсультуйтеся зі своїм фахівцем.