4 найголовніші цінності, які слід передати своїм дітям
Виховання є одним з найбільш важливих аспектів у людському житті. Якщо ви батько, мати, бабуся або вчитель, запитайте себе, що ви повинні передати дітям. У сьогоднішній статті ми б хотіли, щоб ви розглянули ці чотири основні цінності.
1. Співчуття
Що може бути важливішим за здатність поставити себе на місце іншої людини? Так ви краще зрозумієте себе та інших, будуючи своє життя на взаємній повазі, щасті та гармонії. Зрозуміти, що ваші дії можуть нашкодити іншим і уникнути заподіяння шкоди навколишнім має виняткове значення.
Співчуття дозволяє людям побудувати справжню дружбу, поважати своїх партнерів і в майбутньому бути щасливими з іншими людьми. Усвідомлення того, що інші люди також відчувають страх, радість, тривогу чи сором допомагає поліпшити наше суспільство.
І розуміння того, що те, що ми робимо, може зашкодити іншим, змушує нас більш шанобливо ставитися до їхніх емоцій. Цю цінність варто виховувати в тих, хто нас оточує.
2. Скромність
Важливо, щоб діти дізналися, що вони не кращі за інших. Вони не повинні вихвалятися перед іншими, незалежно від того, що вони мають. Скромність дозволяє нам бути задоволеними собою, тому що ми вчимося цінувати найпростіші речі, які по суті є більш важливими в житті.
Скромне ставлення до життя допоможе вам мати більш реалістичне уявлення про речі і людей, які вас оточують.
Для досягнення цієї мети не оточуйте себе матеріальними благами або речами, навчіть своїх дітей, що все в житті вимагає зусиль, і що дрібні і нематеріальні речі є найбільш важливими. Скромність в житті має незамінне значення, про яке ми не завжди пам’ятаємо, коли виховуємо дітей. Чому б не навчити їх цьому?
3. Відповідальність
Відповідальність – це те, що буде розвиватися у дитини з плином часу, але її можна прищеплювати вже з раннього віку. Коли діти ростуть, вони вчаться бути відповідальними за свої щоденні дії і дорослішають.
Відповідальне ставлення допомагає їм стати кращими людьми, кращими учнями, кращими членами родини і кращими друзями… таким чином прищеплюються міцні зв’язки і цінності.
Навчіть їх, що є важливі речі в житті, за які варто боротися, і саме тому важливо бути відповідальними і завжди намагатися вдосконалюватися. Вони повинні знати, що кожне слово, яке вони промовляють, має сенс, як буквальний, так і прихований.
4. Самооцінка
Самооцінка – дуже важлива цінність, яка формуватиме життя вашої дитини з першого дня. Підтримуйте і хваліть їх, заохочуйте те, що їм добре вдається, і давайте вказівки, щоб допомогти їм вчитися на помилках.
Заохочуйте поведінку, демонструючи те, що ви від них хочете, підштовхуйте їх ризикувати з упевненістю і знанням того, що невдача – це не погано; завдяки власним зусиллям вони можуть чогось досягти.
Людина, яка має високу самооцінку, сильна і менш імовірно завдасть шкоди іншим, якщо вони більше задоволені собою. Діти заслуговують на це почуття, і це те, що ви можете допомогти їм удосконалити.
Пам’ятайте, що для того, щоб прищепити ці основні цінності, саме ви повинні надати хороший приклад. Будьте послідовними, твердими та активними, виказуючи велику любов до своїх дітей.
- Alpízar Alvarado, D., Calvo Fonseca, S., Garita Campos, M., Méndez Mora, S., Mora López, A., Loría Garita, D., … & Flores Sandí, G. (2011). Importancia de inculcar valores en menores de edad como prevención de la violencia. Medicina Legal de Costa Rica, 28(1), 31-37.
- Candro, V. I. K. T. O. R. (2009). Valores morales para niños. Recuperado de: http://www. mailxmail. com/curso-valores-morales-ninos/valor-amor.
- Díez, E. M., & De Sousa, R. G. (2008). El valor de la responsabilidad en los niños de educación infantil y su implicación en el desarrollo del comportamiento prosocial. Revista Iberoamericana de Educación, 47(2), 6. https://www.researchgate.net/publication/28230218_El_valor_de_la_responsabilidad_en_los_ninos_de_educacion_infantil_y_su_implicacion_en_el_desarrollo_del_comportamiento_prosocial
- Fernández-Poncela, A. M. (2012). ‘Riéndose aprende la gente’: Humor, salud y enseñanza aprendizaje. Revista iberoamericana de educación superior, 3(8), 51-70. https://www.redalyc.org/pdf/2991/299129032003.pdf
- Froh, J. J., & Bono, G. (2014). EN LA GRATITUD. https://bibliotecaalfayomega.com/wp-content/uploads/2020/03/Educar-en-la-gratitud-Jeffrey-J.-Froh.pdf
- Hernández, I. (2004). Educar para la tolerancia: una labor en conjunto. Revista Mexicana de Ciencias Políticas y Sociales, 47(191), 161-174. https://www.redalyc.org/pdf/421/42119108.pdf
- Lovato Yupanqui, V. P., & Palomo Guamani, S. M. (2017). Los valores en el desarrollo socioafectivo en los niños de educación inicial (Bachelor’s thesis, Ecuador: Latacunga: Universidad Técnica de Cotopaxi; Unidad Académica de Ciencias Administrativas y Humanísticas; Licenciatura en Parvularia).
- Prosser, L. N. (2006). La pedagogía del humor en los primeros años. Theoria, 15(1), 57-64. https://www.redalyc.org/pdf/299/29915106.pdf
- Valdiviezo, J. M. (2015). Papel de la risa y el humor en la enseñanza y aprendizaje: Explicaciones neurofisiológicas-The role of laughter and humor in teaching and learning: neurophysiological explanations. Apuntes universitarios, 5(2), 41-55. https://www.redalyc.org/pdf/4676/467646280003.pdf