5 корисних порад для відвідування лікарні
«Не розмовляйте голосно». «Зачекайте на вулиці». «Відвідувачі лише до 6 години». Можливо, лікарня є одним із місць із найсуворішими правилами. Як проходять відвідування лікарні?
Медичні центри встановлюють певні норми для лікарів, медсестер, пацієнтів і сімей.
Кінцевою метою є підтримка порядку в напружені моменти.
Багато людей забувають, що деякі з правил відвідування пацієнта – це фізична та психологічна допомога пацієнтам та відвідувачам.
Наші поради можуть бути корисними під час відвідування члена родини або друга в лікарні.
Поради для відвідування лікарні
1. Говоріть спокійним голосом під час відвідування пацієнта
Це звучить просто, але тиша в лікарнях є базовою умовою для відновлення пацієнтів, а також роботи медичного персоналу.Один крик може спричинити шкідливий поріз скальпелем хірурга. У результаті пацієнт може бути серйозно пошкоджений.
Деякі пацієнти перебувають у лікарні через серцеву недостатність. Будь-які зміни можуть бути смертельно небезпенчими для них.
Це правило для всіх медичних установ. Незалежно від того, де ви перебуваєте, найкраще демонструвати розумне і співчутливе ставлення від початку.
Водночас, вкрай важливим є дотримання правил лікарні або клініки.
Прочитайте цю статтю: 4 способи визначити, коли вам потрібен психолог
2. Максимум гігієни
Шпиталі та лікарні – це закриті приміщення, в яких розміщено величезну кількість людей, які хворіють на віруси, мають різноманітні бактерії та інфекції.Чистота є характерною ознакою лікарень. Однак ці місця, як правило, сповнені хвороб і зарази.
Під час візиту доцільно вжити певні гігієнічні заходи.
- По-перше, важливо дезінфікувати руки спиртом і рідким милом перед тим, як торкатися пацієнта.
- Не торкайтеся руками будь-якої частини обличчя, рота або носа перед тим, як їх помити.
- Крім того, це варто також дезінфікувати свій мобільний телефон, коли ви приходите і коли йдете, перш ніж щось їсти.
Усі ці заходи спрямовані на перешкоджання передачі заразних інфекцій.
3. Уникайте конфліктів
Зали очікування переповнені розмовами та тривогами. Необхідно підтримувати дружній тон і уникати тем, які можуть викликати напругу.
Золотими правилами є відвідування пацієнта і уникнення політичних, релігійних тем та інших тем подібного характеру. Вони можуть почати сварки.
Сімейні суперечки також можуть активізуватися. Звісно, вони є неприйнятними в цьому місці.
Занепокоєння здоров’ям рідної людини може викликати гнів, страх, розчарування і нервозність. У цих випадках рекомендують прості розмови та активне слухання.
4. Лікарні не підходять для дітей
Лікарні холодні, нудні та тихі. Загалом, діти не люблять місця з цими трьома ознаками. Тож не варто все ускладнювати, змушуючи дітей годинами сидіти в жорстких умовах.Якщо дитина нетерпляча, краще залишити її вдома під опікою няні або члена сім’ї.
Ба більше, дитина набагато більш сприйнятлива до вірусу, ніж доросла людина.
Крім того, є висока ймовірність того, що дитині стане нудно. Це призведе до того, що її поведінка зіпсується в залі очікування, або, що ще гірше, в кімнаті хворої людини.
5. Будьте терплячими під час відвідування лікарні
Одна річ – бути стурбованими, а інша річ – набридати.
Перевірка кожні 20 хвилин, як почувається ваш коханий, не прискорить відновлення.
Навпаки, це лише знервує медичний персонал. Те, що вам справді потрібно, – це їхній спокій і можливість фокусування на роботі.
Лише один лікар може відповідати за 8 або 10 пацієнтів за ніч. Саме тому вони постійно сновигають тут і там.
Іншою неприйнятною поведінкою є тиск на різних медсестер, щоб прискорити лікування або певний крок, який необхідно зробити.
Потрібно, щоб відвідувачі були спокійними, щоб не переривалася злагодженість роботи.
Якщо виконувати ці кроки під час відвідування лікарні, це дасть змогу внести свій внесок у порядок, необхідний для лікування пацієнтів.
- Barajas, S. (2011). Manual de seguridad e higiene. Colima Late Para Todos, Gobierno Del Estado. https://doi.org/10.1016/j.trc.2011.08.012
- Organización Panamericana de la Salud. (2008). Manual de esterilización para centros de salud. Manual de esterilización para centros de salud.
- Abio M de la O, Acebedo M, Aguilar PM, Aguilar J, Aguilera FM, A. L. et al. (2014). Manual de Protocolos y Actuación en URGENCIAS. Manual de Protocolos y Actuación en URGENCIAS. https://doi.org/10.1016/j.redar2017.08.001
- Sánchez Chibrá, J. E. (2009). La relación médico-paciente. Revista Mexicana de Angiologia. https://doi.org/10.1111/j.1460-2466.1976.tb01898.x