Як надмірна робота впливає на здоров'я серця
Чи знали ви, що необхідно розділяти день на частини, щоб надмірна робота, яка впливає на ваше здоров’я, не турбувала вас? Адже важливо також відпочивати, розважатися та відвідувати різноманітні заходи.
Наш сьогоднішній світ є дуже вимогливим, швидким і змінним.
Рівень напруженості і тривоги у людей знаходиться на межі. Час летить, і кількість роботи постійно збільшується.
Багато людей перевантажені роботою, яку вони мають робити. На жаль, це є ключовим фактором розвитку серцевих захворювань.
Сьогодні багато людей працюють понаднормово. Крім того, що їм не вистачає часу, щоб насолоджуватися життям, це також може викликати серйозну небезпеку для їхнього здоров’я і збільшити ймовірність серцевих нападів.
Робота необхідна, але в нормальній кількості. Усе повинно мати межі.
Надмірна робота: наслідки для здоров’я
Коли ви працюєте більше, ніж потрібно, тіло відчуває це. Крім того, ознаки з’являються раніше, ніж ви можете собі уявити.
Тіло починає проявляти всілякі симптоми втоми, такі як:
- Головні болі
- Запаморочення або нудота
- Поганий зір
- Біль у спині
Проблема в тому, що багато людей не звертають уваги на такі типи знаків.
Навіть один додатковий час роботи щодня може впливати на ваше здоров’я. Як правило, те, що люди роблять у відповідь на надмірну роботу, – це працюють ще більше.
Однак це ставить здоров’я під загрозу. Якщо ви будете працювати занадто багато, це забезпечить погані наслідки.
Фізична або розумова робота
Ці наслідки для здоров’я пов’язані не тільки з фізичним здоров’ям. Робота, яка передбачає розумову напругу, також впливає на наше ментальне здоров’я.
Це викликає появу таких захворювань, як стрес і тривога. Крім надмірної роботи, додаткові фактори також можуть бути шкідливими:
- Надмірна робота в поєднанні з ожирінням і сидячим способом життя збільшують вірогідність появи серцевого нападу.
- Ситуація погіршується, якщо людина курить. Це посилює ймовірність появи серцево-судинних проблем.
Запобігання інфарктів та інсультів
Однією з основних причин появи таких видів атак є надмірна робота.
Тривога, стрес і виснаження – все це відбувається через надто велику кількість роботи. Через деякий час ці стани можуть призвести до інфаркту або інсульту. Отже, вам необхідно звернути увагу на знаки, які дає вам ваше тіло.
Вживайте заходів для запобігання подібних атак. Пам’ятайте: ці проблеми не можна відкладати на невизначений час. Потім вже може бути пізно.
Поради щодо робочого дня
- По-перше, необхідно встановити стандартний робочий день.
- Додаткові години варто додавати лише у разі необхідності. Якщо ваше тіло вже втомилося, краще не працювати понаднормово.
- Гарний варіант для запобігання серцевих проблем – не працювати вдома. При виході з робочого місця потрібно відключитись від роботи. Не можна повертатися додому і продовжувати працювати. Адже це еквівалент додаткових годин.
- Людині необхідно розділити день на три частини: робота, відпочинок і вільний час.
- Якщо це можливо, три частини повинні тривати рівну кількість часу. Найбільш корисний спосіб – присвятити кожній 8 годин.
Позитивне мислення щодо проблем на роботі
Одержимість роботою приносить негативні наслідки. Гроші за додаткові години в результаті знадобляться, щоб заплатити за лікування.
Ніколи не забувайте, що здоров’я є пріоритетом. Воно не варте понаднормових годин роботи, проблем з колегами або домашніх обов’язків.
Усе це переплітається з важливим питанням про здатність розмежовувати. Дуже важливо не приносити проблеми з роботи додому.
Відключитися вам допоможуть фізичні навантаження і розваги.
Хороша прогулянка протягом півгодини, спорт, тренажерний зал або урок танців – чудові варіанти, щоб очистити голову. Також є інші захоплення, такі як музика, медитація, інші хобі.
Піклуйтеся про себе, і ваше тіло подякує вам в майбутньому.
- Bolino, M. C., & Turnley, W. H. (2005). The personal costs of citizenship behavior: The relationship between individual initiative and role overload, job stress, and work-family conflict. Journal of Applied Psychology. https://doi.org/10.1037/0021-9010.90.4.740
- Brown, M., & Benson, J. (2005). Managing to overload? Work overload and performance appraisal processes. Group and Organization Management. https://doi.org/10.1177/1059601104269117
- Hall, A., & Walton, G. (2004). Information overload within the health care system: a literature review. Health Information & Libraries Journal. https://doi.org/10.1111/j.1471-1842.2004.00506.x