4 корисні поради, щоб перестати скаржитися

Ви повинні мати на увазі, якщо ви будете скаржитися, це буде заважати просуватися вперед та досягати цілей. Це зупиняє вас на шляху до успіху.
4 корисні поради, щоб перестати скаржитися

Останнє оновлення: 01 грудня, 2018

Скаржитися – це звичка багатьох людей. І її дуже важко позбутися.

Чому так? Це тому, що ідея бути жертвою обставин дуже приваблива.

Ви не несете відповідальність за те, що відбувається з вами. Ви не вживаєте заходів у ситуаціях, які вам не подобаються, і це змушує вас скаржитися.

Погані настрої, лють, гнів та нещастя будуть постійними супутниками вашого життя.

Щоб звільнитися з цієї спіралі скарг, важливо прислухатися до наших 4 порад. Вони допоможуть вам почувати себе краще. І вони допомагають триматися на плаву, коли люди повертаються до вас спиною.

1. Досить скаржитися!

досить скаржитися

Скарги мають особливу характеристику. Вони пасивні. Через них нічого у вашому житі не відбувається. Також вони не допоможуть вам нічого вирішити.

Скарги дозволяють почувати себе жертвою. Вам не потрібно нічого робити, щоб змінити те, що відбувається. Наприклад, коли людина стикається з проектом, який не рухається вперед, вона скаржиться. Однак можна вибрати інший шлях.

Замість того, щоб дозволити собі скаржитися, ви можете взяти під контроль всі свої думки та почуття, які вам заважають. Тоді ви зможете використати їх, щоб стати на інший шлях. Або ви можете використовувати їх, щоб навчитися зі своїх власних помилок.

Ви не зможете тихо пройти повз ситуацію, яка обурила вас або пішла не так, як ви очікували. Мріяти не заборонено, але здійснення мрії коштує дуже дорого.

Перестаньте так багато скаржитися і почніть працювати. Настав момент, щоб позбутися думок, сповнених суму. Сьогодні саме той день, щоб почати діяти.

2. Ніколи не заперечуйте те, що відбувається з вами

проблеми в минулому

Люди, як правило, відкидають те, що з ними відбувається, коли їм це не подобається. Це найпростіший шлях, який веде до скарг.

Однак є ситуації, які можна змінити. Наприклад, той факт, що ви зробили помилку в минулому, – це те, що неможливо змінити.

Ви збираєтеся і далі жалітися і скаржитися про це? Ви збираєтеся далі думати про минуле, яке ви не можете змінити?

Це просто марна трата часу та енергії. Ви можете використати цей час для чогось набагато кориснішого.

Навчіться приймати те, що відбувається з вами. Ви можете самостійно дізнатися, як робити краще. Вам треба трохи потренуватися. Готові починати?

3. Будьте сміливими та відповідальними

будьте сміливими

Скарги не дають вам бути відповідальними за те, що відбувається з вами. Набагато легше звинувачувати інших у власному нещасті.

На жаль, більшість подій, які трапляються з вами, є вашою відповідальністю. Попри те, що інші погано ставляться до вас, це ваше рішення дозволити цьому продовжуватися або почати вживати якихось заходів.

Це не означає намагатися змінити інших. Це також не означає почати вірити в Бога, коли член сім’ї вмирає або коли ви страждаєте на банкрутство.

Ви не можете звинувачувати інших в тому, що з вами відбувається. Це тому, що життя не вибирає, кому мучитись. Це відбувається без причини. Ви повинні прийняти це.

Ви повинні бути відповідальними за власні дії. І ви повинні діяти розумно, коли стикаєтеся з чимось, що неможливо змінити. Ви повинні сміливо поставати перед будь-якими труднощами, які невибірково впливають на людей.

4. Взаємодійте зі скаргою

навчіться взаємодіяти

Як ви почуваєте себе, коли ви про все скаржитеся? Добре чи погано? Дуже ймовірно, що ви не будете почуватися дуже добре. Це навіть трапляється, якщо ви використовуєте скарги, щоб маніпулювати іншими.

Коли у ваших думках виникають скарги, потрібно вживати заходів проти них. Один із них – поговорити зі скаргою. Спитати її, чому вона там, і з’ясувати, чому вона робить те, що вона робить.

Ви повинні робити так з гнівом, люттю, заздрістю та багатьма іншими емоціями, які викликають у вас щоденні проблеми.

Ви можете виявити, що ви скаржитеся, щоб привернути увагу. Або може бути, що вам потрібно звинуватити інших, тому що ви не хочете бути відповідальними за свої рішення. Може бути, що ви використовуєте це для маніпулювання іншими, тому що вам потрібно керувати ними.

Незалежно від вашого мотиву для скарг, важливо розуміти, що такий спосіб життя не повинен тривати довго.

Це тільки послабить вас. Це зробить вас жертвою, та ви будете пасивними в певних ситуаціях. Особливо це стосується моменту, коли настає час змінити щось в своєму житті. Це все питання зміни своєї перспективи.

Чи готові ви перестати скаржитися?



  • Sánchez, E. (2014). Reconociendo el victimismo manipulador. La Mente Es Maravillosa.
  • Victimismo. (s.f.). En Wikipedia. Recuperado el 4 de abril de 2017 de https://es.wikipedia.org/wiki/Victimismo
  • Sánchez, E. (2014).  La incesante manía de quejarse. La Mente Es Maravillosa.

Цей текст надається лише для інформаційних цілей і не замінює консультацію з фахівцем. У разі сумнівів проконсультуйтеся зі своїм фахівцем.