Значення кольорів, які ви обираєте для одягу
Значення кольорів, які ви носите, набагато більше впливає на наше повсякденне життя, ніж ви думаєте. Вірте чи ні, кожен колір і відтінок символізує певні почуття та поняття.
Психологія кольорів
Ця галузь вивчає, як на нас впливають кольори. Зрештою, вони можуть змінити наше сприйняття, наші почуття і навіть наші емоції.
Крім того, кольори здатні покращити пам’ять і увагу. Вони також сильно впливають на ідеї та образи, які ви никають у деяких місцях.
Психологія кольорів – це галузь, яка досі розвивається. Однак, розуміючи значення кольорів, ви можете скористатися ними.
Важливо, щоб ви зрозуміли, як ви себе почуваєте, або якого ефекту ви хочете досягти. Так ви зможете визначити, який колір найкращий для вас!
Ми рекомендуємо вам прочитати: Що про вас може розповісти колір очей?
Використовуйте кольори для вашої переваги
Хоча може здатися дивним, ми не тільки спілкуємося усно, але й побічно посилаємо сигнали тим, як ми одягаємося і кольорами, які ми вибираємо. Ми передаємо наші емоції та виражаємо себе через одяг.Розгляньмо значення, що стоїть за багатьма кольорами.
Значення кольорів
Кольори впливають на емоції та психічний стан. Крім того, вони також взаємодіють із вашою пам’яттю, активізуючи певні почуття та керуючи ними.
- Жовтий – колір сонця, світла, щастя, оптимізму, мудрості, інтелекту, кмітливості та успіху.
- Червоний символізує вогонь, азарт, пристрасть, чарівність, тяжіння, захоплення та емоції.
- Блакитний показує спокій і холодність, чистоту, дружбу, вірність, розслаблення розуму і спокій. Синій одяг дає вам змогу почуватися більш впевнено і надійно.
- Зелений – це свіжість, свобода, зцілення, надія, здоров’я та мир. Всі позитивні речі пов’язані з зеленим, а також із щастям. З зеленим кольором ви можете розвивати себе і стати більш позитивним.
- Білий символізує чистоту, невинність, світло і мир. Білий колір допомагає вам прояснити все, що здається темним і незрозумілим, і збадьорити те, що пригнічено.
- Рожевий – це колір кохання, пов’язаний з наївністю і жіночою.
- Сірий представляє відставку, старість і тверезість. Він також може нагадувати вам про сіру речовину або елегантність.
- Золотий – багатство, гламур, яскравість, мудрість і розкіш.
- Срібний символізує аристократичність, відмінність і гроші.
- Помаранчевий символізує стійкість, народження, розвиток, розширення і спокій. Крім того, ви можете пов’язати його з весною і природою. Помаранчевий колір – це чиста енергія.
- Фіолетовий відбиває зміни, оновлення, духовність, медитацію та концентрацію. Фіолетовий колір – це колір, який перетворює негативну енергію на щось позитивне.
- Чорний представляє зваблення, силу, розкіш, таємницю, смуток і біль. Чорний – не завжди негативний колір. Це також чудовий колір для одягу та поєднання з будь-яким іншим кольором.
- Коричневий означає лінь, млявість, потворність. Хоча його значення може бути не таким вже й хорошим, коричневий колір, який наявний повсюди, може бути пов’язаний з багатьма речами.
Сила кольорів
Крім того, кольори також впливають на те, як ми робимо спільні та прості рішення. З дитинства у нас є улюблений колір. Майже всі речі мають різні кольори. Це велика перевага!
Також майте на увазі, що ваш улюблений колір не завжди буде кольором, який ви виберете для будь-якої речі. Ви також повинні знати, що він не завжди буде добре виглядати з усіма речами.
Перегляньте також: Кольори і їхній вплив на наші почуття
Об’єднайте кольори відповідно до ваших уподобань, але зберігайте гармонію. Наприклад, осінь символізують коричневий, золотий, жовтий і помаранчевий. Проте коричневий, об’єднаний з сірим і чорним, стає дуже консервативним і не дуже виразним.
Є кольори, більш стійкі до забруднення, інші підходять для спекотних днів, а які ідеально підходять, якщо ви не хочете, щоб вас помічали.
Ці ідеї можуть поліпшити ваше розуміння. Використання психології кольорів допоможе підкреслити те, що ви хочете сказати, і пов’язати значення з кольором.
Важливо визначити, яке зображення ви хочете передати, перш за все, якщо у вас є бізнес. Тому за допомогою професійного дизайнера, який дуже добре знає ці концепції, ви зможете представити ваш бізнес у правильному світлі. З кольором можна досягти дуже чудових результатів. Можливо, ви повинні зробити попередній аналіз для досягнення бажаної мети.
- Berger J., Heath C. (2008). Who drives divergence? Identity signaling, outgroup dissimilarity, and the abandonment of cultural tastes. Journal of personality and social psychology, 95(3), 593–607. Recuperado de: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18729697/
- Elliot A. J. (2015). Color and psychological functioning: a review of theoretical and empirical work. Frontiers in psychology, 6(368), 1-8. Recuperado de: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4383146/
- Gray K., Schmitt P., Strohminger N., & Kassam K. S. (2014). The science of style: in fashion, colors should match only moderately. PloS one, 9(7), 1-3. Recuperado de: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4102554/
- Mentzel S. V., Schücker L., Hagemann N., & Strauss B. (2017). Emotionality of Colors: An Implicit Link between Red and Dominance. Frontiers in psychology, 8(317), 1-6. Recuperado de: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5337749/
- Perrett D. I., & Sprengelmeyer R. (2021). Clothing Aesthetics: Consistent Colour Choices to Match Fair and Tanned Skin Tones. i-Perception, 12(6), 1-22. Recuperado de: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8597069/
- Sidhu N., Qualter C., Higgs E., & Guo K. (2021). What colour should I wear? How clothing colour affects women’s judgement of other women’s body attractiveness and body size. Acta psychologica, 218, 1-8. Recuperado de: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34029989/