Як організувати вечірку з нагоди народження дитини

17 Січня, 2020
Якщо ви хочете підготувати всі необхідні речі та одяг для новонародженого малюка, рекомендуємо організувати вечірку з нагоди народження дитини. До того ж такі вечірки - це чудовий спосіб гарно провести час та розділити радість майбутнього материнства з найближчими друзями та родичами.

У Сполучених Штатах вечірки з нагоди народження дитини вперше почали проводити ще багато століть тому. Утім, найбільший розголос вони здобули за останні кілька років. Ба більше, своєю популярністю такі вечірки для майбутніх мам завдячують передусім голлівудським зіркам, які полюбляють влаштовувати такі свята для своїх близьких.

У країнах Латинської Америки вечірки з нагоди народження дитини також святкують вже не одне десятиріччя. Утім, нині це свято притаманне не лише мешканцям США та Латинської Америки, але й представникам інших культур. Щороку дедалі більше людей у всьому світі цікавляться порадами, з допомогою яких можна бездоганно організувати вечірку для майбутньої мами.

Безумовно, почесними гостями на таких вечірках є майбутні батьки і, звісно, їхнє немовля. Головною метою вечірки є можливість забезпечити молоду сім’ю всіма необхідними речами, які знадобляться впродовж перших місяців після народження малюка.

Вам також цікаво, як організувати вечірку з нагоди народження дитини? Чи знаєте ви, які найважливіші аспекти необхідно врахувати під час планування свята?

У цій статті ми зібрали кілька дієвих рекомендацій, з допомогою яких ви зможете організувати свято своєї мрії.

Хто повинен організовувати вечірку з нагоди народження дитини?

організація вечірки з нагоди народження дитини

За традицією організацію вечірки з нагоди народження дитини бере на себе близька для майбутньої матері людина, проте зазвичай це не член родини. Утім, нині дедалі менше людей дотримуються цих правил, а отже організувати свято може сестра вагітної, її подруга, хрещена мати або будь-хто, кому хочеться зробити приємне майбутній мамі.

Трапляється й так, що вагітна жінка хоче організувати вечірку з нагоди народження дитини самотужки. Безумовно, краще цього не робити, адже сповна насолодитися святом майбутня мама зможе лише тоді, коли всі клопоти візьмуть на себе інші люди. Утім, якщо вагітній жінці хочеться все проконтролювати власноруч, в цьому немає нічого поганого.

Найкращий варіант, який може стати чудовим компромісом і для майбутньої матері, і для її оточення – це спільна організація вечірки. Таким чином можна спланувати чудове свято, в якому будуть втілені ідеї всіх його учасників.

Найкращий період для організації вечірки з нагоди народження дитини

Зазвичай жінки влаштовують свято з нагоди народження малюка на останніх місяцях (чи навіть тижнях) вагітності. Звісно, ви можете організувати вечірку з нагоди народження дитини на будь-якому етапі вагітності, проте більшість майбутніх мам планують святкування ближче до прогнозованої дати пологів.

За традицією більшість жінок влаштовують такі вечірки на сьомому або восьмому місяці вагітності. Безумовно, не варто відтягувати свято до останніх днів вагітності, адже це може обернутися сильним стресом для майбутньої мами.

Перш ніж обрати дату для проведення вечірки рекомендуємо узгодити її із запрошеними гостями, особливо якщо у вас велика родина. Таким чином вам вдасться зібрати довкола себе усіх рідних та близьких.

Поради для організації вечірки з нагоди народження дитини

На щастя, нині є багато різних компаній, які допомагають у проведенні вечірок для майбутніх мам. Утім, якщо ви хочете дотриматися традицій та назавжди закарбувати у пам’яті це особливе свято, краще влаштувати вечірку вдома.

Насправді є багато способів організувати ідеальне свято для майбутньої мами й не витратити при цьому багато грошей. Попри те, що досі багато жінок влаштовують гучні вечірки з великим розмахом, за останні кілька років мінімалізм у цій справі також почав здобувати популярність.

1. Складіть список запрошених гостей

список гостей для вечірки з нагоди народження дитини

Одним з найперших кроків, який потрібно зробити під час планування свята для вагітної жінки, є складення повного списку гостей свята. Зробивши це, ви зможете приблизно оцінити, що саме та в яких кількостях знадобиться вам для проведення вечірки.

Дуже важливо зрозуміти, хто саме з ваших рідних та друзів захоче розділити з вами святкову подію. До списку гостей насамперед потрібно включити членів родини, близьких друзів та співробітників.

2. Роздайте гостям запрошення на вечірку

Є чимало ідей, якими ви можете скористатися під час виготовлення запрошень на ваше свято з нагоди народження дитини. При виборі предметів декору та кольорів свята можна врахувати стать малюка в утробі матері.

Найкраще розіслати запрошення на вечірку щонайменше за два тижні до дати її проведення, щоб усі запрошені гості змогли розпланувати свій час та бути присутніми на святі.

3. Декорації

Коли йдеться про такі свята для майбутніх мам, варто пам’ятати, що вечірка з нагоди народження дитини – це тематичне свято, яке передбачає декор із зображенням дитячих предметів вжитку. Тож і обирати предмети декору для вечірки необхідно, керуючись цими принципами. На щастя, з цим проблем не виникне, адже нині у продажу є спеціальні набори декоративних прикрас, створені спеціально для вечірок з нагоди народження дитини.

Перед тим, як обрати декор для вечірки, рекомендуємо ретельно подумати над кольорами свята та бажані візерунки на прикрасах. Ось кілька ідей, які ви можете взяти на озброєння:

  • Повітряні кульки та паперові гірлянди
  • Книга для побажань гостей
  • Квіткові композиції
  • Композиції з дитячих пляшечок та підгузків
  • Скатертини у пастельних кольорах
  • Сувеніри або дрібнички на згадку про свято.

4. Їжа

Безсумнівно, страви на столі є одним з найважливішим та хвилюючих аспектів під час організації будь-якого свята. Зовсім необов’язково влаштовувати гучний банкет, проте рекомендуємо взяти до уваги кілька важливих порад.

Закуски та легкі страви

  • Фруктові або м’ясні шпажки
  • Свіжа полуниця та шоколадний фонтан
  • Скибки апельсинів, вкриті шоколадом
  • Фруктові смузі
  • Сендвічі з шинкою та сиром
  • Легкі десерти (наприклад, желе).

Солодощі

Важко уявити ідеальну вечірку з нагоди народження дитини без солодощів. Попри те, що багато людей не вживають солодкого через страх набрати зайву вагу, більшості гостей солодкий стіл неодмінно припаде до смаку!

Якщо ви хочете здивувати гостей, рекомендуємо подати до столу такі смаколики:

  • Кекси або кейк-попси
  • Солодкий попкорн
  • Шоколад або цукерки
  • Шоколадний торт
  • Печиво з цікавим дизайном.

Напої

Ви можете приготувати різноманітні безалкогольні напої, поєднуючи свіжі фрукти та натуральні соки. Не бійтеся експериментувати зі смаками! Повірте, є чимало цікавих рецептів смачних напоїв, які легко приготувати і на які вам не доведеться витрачати багато грошей.

Спробуйте подавати коктейлі та фруктові смузі у дитячих пляшечках. Погодьтеся, гостям буде дуже весело та незвично пити з такого посуду!

5. Ігри

Хочете організувати вечірку з нагоди народження дитини? Тоді неодмінно потурбуйтеся про ігри, які зможуть розвеселити ваших гостей та оживити святкування. Це допоможе запрошеним друзям та рідним цікаво провести час та не нудьгувати.

Запропонуйте гостям такі ігри:

  • Спробувати відгадати розмір живота майбутньої мами
  • Одягти підгузок на ляльку (можна грати на швидкість)
  • Спробувати відгадати стать дитини в утробі матері
  • Позмагатися на швидкість у годуванні з пляшечки
  • Запропонувати гостям не використовувати слово “малюк” впродовж вечірки.

Ви можете планувати та обирати декорування приміщення відповідно до того, яку тематику хочете обрати для свята та яку атмосферу прагнете створити. Дуже важливо пам’ятати, що майбутній мамі необхідно почуватися комфортно від початку вечірки і до її завершення.

Не забувайте, що гості зазвичай приносять на свято чудові подарунки для мами та малюка. Найпопулярнішими подарунками є композиції з підгузків та косметики для новонародженого.

Ви плануєте вечірку з нагоди народження дитини? Тоді неодмінно скористайтеся нашими рекомендаціями, і у вас неодмінно вийде влаштувати незабутнє веселе свято для найближчих людей!