Прибирання перед переїздом: корисні стратегії

Прибирання перед переїздом можуть бути хаотичними та напруженими. Однак застосування певних стратегій організації може виявитися корисним. Відкрийте для себе кілька найкращих у цій статті!
Прибирання перед переїздом: корисні стратегії

Останнє оновлення: 20 березня, 2021

Ви не знаєте, як організувати прибирання перед переїздом? Ми знаємо, що переїзд до нової оселі може спричинити багато стресу та тривоги. Почуття розладу змушує багатьох людей втрачати голову, коли все здається хаотичним і неорганізованим.

Усі ми знаємо, що потрібно прибрати все у старій оселі, коли настає час переїхати. У цій статті ви знайдете дуже практичні та ефективні стратегії прибирання перед переїздом.

Як організувати прибирання перед переїздом

Почніть зверху

як організувати прибирання перед переїздом
Використовуйте коробки для впорядкування вмісту ваших кімнат. Позначте їх відповідною кімнатою, в яку вони будуть переміщені.

Для початківців, хоча це здається очевидним, варто нагадати, що якщо ви живете в будинку з двома поверхами, вам варто почати з верхнього. Так ви можете залишити цей поверх у бездоганному стані.

Крім того, почніть з прибирання будь-якої кімнати та зачиняйте двері, коли закінчите. Не намагайтеся робити все одразу, адже ви можете забруднити те, що вже було чистим, і порушити те, що вже було складене.

Підписуйте коробки

Почуття невпевненості і розладу, як правило, супроводжує будь-який переїзд.

Де моя улюблена лампа? Де потрібні мені документи?

Якщо ви не хочете забути щось важливе, радимо використовувати коробки та позначити їх для кожної групи речей.

Порядок та організація – це основа успіху. Один зі способів усе впорядкувати – використовувати коробки. Ви заощадите час, якщо упакуєте свої речі. Ви навіть можете пронумерувати коробки та записати, що містить кожна з них.

Емоційне прибирання перед переїздом

емоційне прибирання перед переїздом
Переїзд – це також час позбутися старого і зосередитись на новому.

Під час кожного переїзду, ви не просто пересуваєте меблі: ви також збуджуєте деякі емоції та почуття. Це може бути ностальгія за прив’язаністю до оселі, за кінцем життєвого етапу в цьому мікрорайоні чи місті тощо.

Ми також емоційно прихильні до багатьох речей. Тому ще одна хороша стратегія очищення – позбутися того, що ви хочете залишити позаду у своєму житті. Сприймайте це як спосіб рухатися вперед від тих минулих емоцій, які не додають нічого позитивного у ваше життя.

Не бійтеся відпускати предмети, які пролежали багато років. Скористайтеся нагодою викинути, продати чи подарувати речі, які прив’язують вас до минулого етапу вашого життя.

Оскільки теперішнє – це все, що у вас зараз є, ми не рекомендуємо обмежувати себе поганими спогадами. Натомість придбайте нові меблі, щоб розпочати нову історію. Новий етап починається з надії.

Прибирання нової оселі: спальня, кухня та ванна кімната

Прибирання нового будинку може здатися важким. Це немислима кількість кутів та речей, які потрібно рухати. Ви, напевно, не очікували, що ваш новий будинок буде таким брудним.

Ви маєте зосередити свою енергію переважно на ванній кімнаті, кухні та спальні. Сконцентруйтеся на важкодоступних місцях, щоб було зручніше, коли ви вже оселилися у своєму новому будинку.

Ви можете скористатися тим, що ваш новий будинок порожній, щоб очистити стіни, кути даху, кондиціонери тощо. Крім того, обов’язково почистьте куточки кухні та ванної (душовий екран, висувні ящики, унітаз тощо).

Загалом дбайливе прибирання оселі дає виявити, в якому вона стані та що потрібно виправити.

Якщо ви зайняті, не соромтесь наймати професіоналів

Якщо ваш час обмежений або у вас занадто багато речей, ви можете найняти робітників.

Не всі мають час на прибирання перед переїздом. Тому, якщо у вас занадто багато роботи або інших зобов’язань, не соромтеся найняти професіоналів.

Якщо ви можете собі це дозволити, наймайте робітників без вагань, оскільки це дасть вам змогу подбати про інше. Цей варіант дозволить заощадити тонну головного болю та гарантуватиме плавний переїзд без жодних сюрпризів.




Цей текст надається лише для інформаційних цілей і не замінює консультацію з фахівцем. У разі сумнівів проконсультуйтеся зі своїм фахівцем.