Ключові цінності, яких треба навчати дітей

Є цінності, яких треба навчати дітей, щоб вони стали дорослими, які вміють приймати власні рішення та працювати у власному соціальному контексті. У цій статті ви можете дізнатися, яким найважливішим цінностям дитина має навчитися.
Ключові цінності, яких треба навчати дітей

Останнє оновлення: 13 жовтня, 2018

Батьки відіграють провідну роль у вихованні своїх дітей. У перші роки життя дитини батьки несуть відповідальність за їхнє розуміння того, що є правильним, а що неправильним. Хоча діти продовжують навчання протягом багатьох наступних років, дуже важливо, щоб цінності, яких треба навчати дітей, були хорошими.

Ці якості не тільки важливі для поведінкового розвитку, але й також впливають на їхню самооцінку та здатність досягти успіху в соціальних умовах. Ці цінності залишаються на все життя і є частиною особистості кожної людини.

Однак пам’ятайте, що діти найкраще навчаються на прикладах. Тому перед тим, як намагатись навчити їх відповідальності, доброті та будь-якій іншій чесноті, важливо, щоб батьки ці цінності застосовували на практиці щоденно.

Безглуздо намагатися, щоб дитина навчилася, якщо ця поведінка відсутня у родині. Тому йдеться не лише про навчання цінностей, а фактично про їх втілення в життя. Яких цінностей ви повинні навчати своїх дітей?

1. Цінності, яких треба навчати дітей: чесність

головні цінності, яких треба навчати дітей
дитинства

2. Толерантність

У такому різноманітному світі толерантність є дійсно важливою цінністю. Важливо, щоб діти розуміли та сприймали різні думки, культури, раси та релігії. Для здорових людських стосунків діти також повинні розуміти, що не всі однакові.

3. Повага

Одна з перших цінностей, яких треба навчити своїх дітей, – це повага. Ця чеснота важлива для того, щоб люди могли співіснувати як спільнота. Важливо, щоб протягом перших років життя вони навчилися не кричати, поважати старших та дотримуватися правил вдома.

4. Відповідальність

Навчання цієї цінності передбачає усвідомлення того, що усе має позитивні та негативні наслідки, і що кожен повинен брати на себе відповідальність за свої дії. Перш за все, це допоможе дитині виконувати певні завдання та свої обов’язки.

5. Доброта

цінності, яких треба навчати дітей
перебування в поганому настрої не є підставою для того, щоб неправильно ставитися до людей.

6. Характер

Виховування характеру не відбувається за ніч і вимагає багато навчання. Однак це одна з цінностей, яких треба навчати своїх дітей, щоб вони могли навчитися приймати власні рішення, завжди поважаючи себе та інших.

7. Самооцінка

Висока самооцінка матиме вирішальне значення в багатьох сферах життя вашої дитини. Самооцінка впливає на здатність жити без великих тисків і труднощів. Отже, дитина повинна навчитися сприймати себе і не приймати певну поведінку інших.

8. Співпраця

Навчання дітей співпраці заохочує їх працювати в команді, коли це необхідно. Об’єднати зусилля для досягнення своїх цілей означає, що вони будуть знати, що їм знадобиться “допомога” в той чи інший момент у їхньому житті.

Перевірте цю статтю також: Як правильно дати пораду дітям

9. Емпатія

ключові Цінності, яких треба навчати дітей
емпатії

10. Прощення

Уміння визнати помилки, вибачитися та пробачити є суттєвими якостями. Спочатку дитині буде складно це зрозуміти, оскільки діти проходять крізь егоцентричний етап, коли вони не сприймають свої помилки.

Проте, обговорюючи значення прощення, вони поступово зрозуміють, наскільки це важливо. У майбутньому вони зможуть уникати знущань або приховування інших шкідливих почуттів.

Ви вже знаєте про цінності, яких треба навчати дітей? Не забудьте демонструвати їх на власному прикладі щодня. Навчаючи їх цих цінностей та практикуючи їх щодня, вони сприятимуть тому, щоб діти стали сумлінними громадянами.

Це може вас зацікавити ...
Чи справді діти є відображенням своїх батьків?
Моє здоров'я
Написав та перевірив Моє здоров'я
Чи справді діти є відображенням своїх батьків?

Важливо дотримуватися послідовності в тому, що ми просимо дітей і як поводимося в позиції дорослих. Не аром кажуть, що діти є відображенням своїх б...



  • Faula Bravo, K. M., & Liberio Guerrero, M. E. (2016). Influencia del proceso de apropiación de los valores honestidad y responsabilidad en el comportamiento social de los niños de cinco años de la escuela de educación básica fiscal Dr. Juan Tanca Marengo de la parroquia Febres Cordero, distrito 4 Portete, de la ciudad de Guayaquil (Bachelor’s thesis, Guayaquil: ULVR, 2016.). http://repositorio.ulvr.edu.ec/handle/44000/1556
  • Hernández, I. (2004). Educar para la tolerancia: una labor en conjunto. Revista Mexicana de Ciencias Políticas y Sociales, 47(191), 161-174. https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/59388
  • Uranga-Alvídrez, M. S., Rentería-Soto, D. E., & González-Ramos, G. J. (2016). La práctica del valor del respeto en un grupo de quinto grado de educación primaria. Ra Ximhai, 12(6), 187-204. https://www.redalyc.org/pdf/461/46148194012.pdf
  • García, A. R. (2013). El Educación Emocional, El Autoconcepto, La Autoestima Y Su Importancia En La Infancia. Edetania. Estudios y propuestas socioeducativas, (44), 241-257. https://revistas.ucv.es/index.php/Edetania/article/view/210
  • Buxarrais, M. (1998). Educar para la solidaridad. Madrid: ACSUR Las Segovias. https://www.academia.edu/download/12663909/Educar_para_Solidaridad.pdf
  • Asún Dieste, S., & Rapún López, M. (2017). El aprendizaje de la responsabilidad en el trabajo en equipo a través de la evaluación formativa. Revista Infancia, Educación Y Aprendizaje, 3(2), 53–58. https://doi.org/10.22370/ieya.2017.3.2.699
  • Ojeda García, A., Torres González, T., & Moreira Mayo, M. (2010). ¿Amor y Compromiso en la Pareja?: de la teoría a la práctica Revista Iberoamericana de Diagnóstico y Evaluación – e Avaliação Psicológica, 2(30), 125-142.
  • Moënne, B. K. (2010). El concepto de la solidaridad. Rev. chil. radiol., 16(2), 51-51.
  • Fernández, O., Lúquez, P., Ocando Medina, J., & Liendo, Z. (2008). Eje transversal. “Valores” en la educación básica: Teoría y praxis. Educere, 12(40), 63-70.

Зміст цієї публікації носить виключно інформаційний характер. Ні в якому разі не можна використовувати для постановки або заміни медичного діагнозу, самого лікування або рекомендацій спеціаліста. Якщо у вас виникли запитання чи сумніви, зверніться до перевіреного спеціаліста та отримайте його схвалення перед початком будь-якої процедури.